четвртак, 22. мај 2014.

Ово је српски одговор на „Песму која је дирнула Балкан“: Џаба, џаба мој синовац Сава памти Јасеновац.

Дух батства и јединства који су пробудиле поплаве које су захватиле Балкан, ипак није онакав како на први поглед изгледа. Иако сви подржавају да треба помагати људима у невољи, ипак страхоте прошлих ратова и злочина се не могу једном поплавом обрисати, бар ако је судећи по реакцијама грађана.

Последњих неколико дана цео регион је обишла песма „Шапнула је Дрина Сави“ којом се позива на братство и јединство. Међутим, убрзо је уследио одговор из Србије:

Џаба Дрина прича Сави
ону причу о поплави,
џаба, џаба мој синовац
Сава памти Јасеновац!
Дрина вода мора знати
и Јадовно Сава памти!
А Сава се сва пенуша
од грозота што их слуша:
„плавила сам сестро и ја,
пливала је Славонија!
све од крви и лешева,
српских мајки и очева.
Жалила је сестра брата,
све због браће нам Хрвата,
а и деца родитеље,
свима биле исте жеље.
Шта сам деце ја однела,
схватит’ нећеш, кад би хтела!
Из корита бежим свога,
срамота ме људи, Бога,
сада дрвље ток ми квари,
некоћ људи млади,стари.
Видела си и ти јада,
око града Вишеграда,
страда Србин на све стране
једном мора то да стане!
Част свакоме,помоћ свима,
АЛ ДРЖАВУ НИКАД С ЊИМА!
Опростио Срб је свима,
крвницима што их има,
лажној браћи, комшијама,
неправедним судијама.
Док је свима веровао,
гинуо је,пропадао.
Време друго дође сада,
неће више он да страда,
Помози му Драги Боже!
Нек’ разуме ко год може,
можемо се и волити,
једни другим добри бити,
ал на томе нек’ остане,
да нас како не нестане!

Као аутор песме на интернет форумима потписан је Божидар Васић

Нема коментара:

Постави коментар